Logo Borkowice Gmina

News zdjęcie id 310

WAKACJE Z GOK I GBP ZAKOŃCZONE

11.09.2018

Tegoroczne wakacje rozpoczęliśmy 3 lipca  czterodniowym wyjazdem na wycieczkę trasą Kraków - Zakopane. Wycieczka miała  na celu zachęcenie dzieci do czynnego i aktywnego spędzania czasu wolnego w grupie  rówieśników.

26 lipca i 20 sierpnia odbył się wyjazd do Multikina w Radomiu na film pt. „INIEMAMOCNI 2” oraz „Krzysiu gdzie jesteś”.
„Akademia małego łasucha” to kolejne ciekawe zajęcia dla dzieci, na których mogły nie tylko skosztować nowych potraw, ale również same je przyrządzić.
Gminna Biblioteka Publiczna w Borkowicach poza codzienną możliwością wypożyczania książek zorganizowała zajęcia biblioteczne dla dzieci.
W dniu 2 sierpnia grupa dzieci i młodzieży wraz z opiekunami pojechała na wycieczkę do Oceanarium znajdującym się w Kompleksie Świętokrzyska Polana w Chrustach.
Tam zobaczyliśmy zespół wielkoformatowych akwariów z setkami gatunków ryb i wodnych stworzeń z wód rzek, jezior, mórz i oceanów z całego świata. Wyjątkową atrakcją dla dzieci była niecka, z tzw. akwarium dotykowym, w którym można samodzielnie nakarmić ryby. Przewodnik, który oprowadzał dzieci, opowiedział im o wszystkich gatunkach znajdujących się na ekspozycji Oceaniki. Uczestnicy wycieczki skorzystali również z różnych atrakcji : Kraina Zabawy oraz Park Miniatur gdzie znajdują się najciekawsze świętokrzyskie budowle.
Następnie pojechaliśmy do Geoparku znajdującego się w Kielcach. Na miejscu przywitał nas pracownik Geoparku i rozpoczęliśmy "podróż do przeszłości". Zwiedziliśmy ekspozycję stałą pt. Dewońska opowieść  i procesy geologiczne oraz obejrzeliśmy seans w Kapsule Symulatorze 5D. Dodatkowo uczestniczyliśmy w warsztatach teoretyczno-praktycznych - "Stwórz sobie pamiątkę, moje pierwsze szlify". Warsztaty te dotyczyły  wstępnej obróbki skał. Oszlifowana i wypolerowana skała stanowiła pamiątkę z wycieczki do Centrum Geoedukacji. Wycieczka była bardzo udana. Panowała miła atmosfera pomimo zmęczenia wszyscy byli zadowoleni. W okresie wakacyjnym dzieci i młodzież codzienni mogli korzystać
z bezpłatnego dostępu do internetu, ping ponga, oraz gier planszowych. Przygotowane formy zajęć nie tylko wypełniały wolny czas, ale również spełniały swoje zadania kulturalne, edukacyjne i wychowawcze.
Mamy nadzieję, że spędzony u nas wakacyjny czas na długo zagości w pamięci uczestników.

Wójt gminy zaprasza

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.