Logo Borkowice Gmina

News zdjęcie id 195

Wakacyjne wycieczki

23.08.2017

W dniu 20 lipca Gminny Ośrodek Kultury i Gminna Biblioteka Publiczna w Borkowicach zorganizowali wyjazd na wycieczkę do Wrocławia. Pierwszym punktem zwiedzania było największe  w Polsce centrum wiedzy o wodzie – Hydropolis. W czasie tej fascynującej wyprawy zanurzyliśmy się w niezwykłej opowieści o początkach wody, zjawiskach i procesach w których woda bierze udział.  Przy okazji tego spotkania utrwaliliśmy sobie wiadomości na temat ewolucji  i różnorodności życia, które pojawiło się w wodzie. Z Hydropolis udaliśmy się na Wrocławski Rynek a następnie do Afrykarium, gdzie podziwialiśmy różne gatunki ryb zamieszkujących morza i oceany. Zobaczyliśmy też m.in. stado pingwinów, krokodyle, hipopotamy. W całym obiekcie panował afrykański klimat. Po wyjściu z Afrykarium udaliśmy się w odwiedziny do innych zwierząt zamieszkujących zoo. Zwiedzanie zakończyliśmy o godzinie 19.30. Zmęczeni, ale pełni wrażeń wyruszyliśmy w drogę powrotną do Borkowic.

10 sierpnia odbył się wyjazd do Bałtowa, udaliśmy się do Jura Parku, gdzie wycieczkowiczów powitał pan przewodnik, który opowiadał o zgromadzonych eksponatach. Rozmiary, dbałość o szczegóły z jaką przygotowane zostały dinozaury oraz sposób pokazania ich w otoczeniu zachwyciły słuchających. Wszyscy dzielnie maszerowali pośród prehistorycznych gadów. Po emocjach w Jura Parku wszyscy z wielkim apetytem zajadali zamówiony obiad. Niemałą atrakcją był jurajski plac zabaw, na którym można było również świetnie pobawić się na statku pirackim, kolejce górskiej, karuzeli oraz zjeżdżając na zjeżdżalniach. Do domu wycieczkowicze wracali bardzo zmęczeni, ale zadowoleni z wrażeń, jakie przyniosła im wycieczka w świat dinozaurów.

Wójt gminy zaprasza

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.