Logo Borkowice Gmina

News

News zdjęcie id 991

Za nami pierwszy miesiąc wakacji

28.07.2023

W lipcu młodzież z terenu naszej gminy wybrała się na  czterodniową wycieczkę Kraków -Zakopane. Zwiedziliśmy Muzeum Podziemia Rynku w Krakowie oraz Nosal szczyt reglowy w Tatrach Zachodnich.  Wieczorem relaksowaliśmy się wśród bogatych w minerały wód Termach  Chochołowskich. W Zakopanem  zwiedziliśmy Dolinę Kościeliska, która wije się pomiędzy malowniczymi zboczami gór.Nie przeszkadzała nam nawet deszczowa pogoda.  Po południu pojechaliśmy na słynne Krupówki, które są  reprezentacyjną ulicą Zakopanego. W ostatni czwarty dzień odwiedziliśmy  Kopalnię Soli w Bochni, która znajduje się 200metrów pod ziemią. 13 lipca grupa miłośników kina wybrała  się na dwa filmy w Radomiu. Młodsi  bajkę, która burzy stereotypy i uczy tolerancji pt.„Miss Kraken. RubyGillman”a starsza grupa  film pt. „ Indiana Jones i artefakt przeznaczenia”.W programie wakacji znalazł się również wyjazd do Orientarium, ZOO i  Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi. Wszystkim, którzy wzięli udział w Wakacjach

Serdecznie dziękujemy i zapraszamy na kolejne wyjazdy  i spotkania z Gminnym Ośrodkiem Kultury  i Gminną Biblioteką Publiczną  w Borkowicach , które będą organizowane w sierpniu.

Wójt gminy zaprasza

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.